Super geholpen, zeer tevreden over mijn teennagels! opnieuw 2 afspraken geboekt
henny•9 months ago
Verified review
Zeer nette salon, hebben zeer netjes een nieuwe set gezet. Ook super tevreden met de pedicure behandeling
Joyce•9 months ago
Verified review
Dit was mijn 1e keer dat ik mijn nagels heb laten behandelen... Ik heb het heel prettig ervaren, fijne en deskundige behandeling, goed advies.. Ik ben zeer tevreden.. Alleen heb ik een iets te felle kleur gekozen, maar dat is mijn eigen schuld.....
Maria•9 months ago
Verified review
Ik ben fijn geholpen
Yazgülü•9 months ago
Verified review
Zoals gewoonlijk ga je met mooie nagels naar huis. Ik heb nieuwe acryl set met gel lak gedaan.