Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Het ziet er heel mooi en verzorgd uit. Als je eenmaal zulke mooie nagels hebt wil je niet meer anders. Deze salon is aan te raden!😀
Esmeralda•about 1 year ago
Verified review
Fantastisch! Helemaal zo geworden als gehoopt!
Jante•about 1 year ago
Verified review
Zeer netjes gewerkt. Set verwijderen en nieuwe set acryl.
Zachthandig (in het verleden soms wat ruw) precies en vlot.
Mooi resultaat, blij met m’n nieuwe set french.