Een heerlijke lichaamsmassage gehad bij Vita Praktijk. De massage was intens ontspannend en met veel aandacht gegeven, precies wat ik nodig had. Ik ging naar huis met een diepe rust. Absoluut een aanrader!
Greetje•3 months ago
Verified review
Erg inlevend en heel vriendelijk
Danny •3 months ago
Verified review
Na een heel warm welkom bij Astrid en eenmaal op de warme massage bank kwam ik gelijk tot rust. En na een heerlijke ontspannende lichaamsmassage voelde ik me zoveel beter. Dankjewel 🙏🏼
Greetje•4 months ago
Verified review
Ik voel me na de massage gewoon echt heel erg goed, warm en helder.Dank je wel. Ik ben hier heel blij mee!
Saskia•5 months ago
Verified review
Astrid is erg vriendelijk en professioneel. Naast de doeltreffende behandeling, luistert ze goed en geeft ze constructief advies. Ik zou een behandeling bij haar zeker aanraden.