Hoi hoi ben ik weer jaaa gewoon super goed geholpen weer he blij met me wenkbrauwen weer raad het iedereen aan om bij jullie te komen daarom blijf ik terug komen bij jullie tot heel snel weer mvg annemieke de bruijn xxx
Annemieke•3 months ago
Verified review
Hoi hoi weer super blij lekker even me gezicht laten doen en een couprose behandeling echt heel goed geholpen en ze luisteren naar al jou wensen ..echt een aanrader om daar naar toe te gaan mvg annemieke de bruijn xx tot heel snel weer
Annemieke•3 months ago
Verified review
Naast een mooi kapsel altijd gezellig met Berdina!
Esther•3 months ago
Verified review
Super fijne ervaring en hele fijne mensen.
Danielle•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Hoi hoi met annemieke ben heel te vrede net als altijd..en er was iemand van tv deze keer de miracale wat was dat een knappe en lieve vrouw zeg ben blij dat ik haar ontmoet heb deze dag zal ik ook nooit vergeten..en dus als er iemand goede schoonmaak spullen nodig heeft ga maar kijken daar ze verkoopt ze daar namelijk nou tot snel en gr van mij xxxxxx