Wendy is erg vakkundig, neemt haar tijd en is erg perfectionistisch. Ook geeft ze altijd eerlijk advies en is altijd vriendelijk. Ik ben al 3 jaar onafgebroken vaste klant bij Wendy.
Dilara•over 2 years ago
Verified review
Andrea
Andrea•over 2 years ago
Verified review
Always happy with my beautiful new nails. Thanks Wendy xx
Hermien•over 2 years ago
Verified review
Wendy heeft er weer wat moois van gemaakt. Ik ben zeer tevreden. Altijd eigenlijk. Mijn nagels zien er keurig uit. Zelf weet ik nooit wat ik op mijn nagels wil wat betreft kleur en glitter. Gelukkig heeft Wendy altijd leuke ideetjes!