Ik kom al jaren bij Wendy voor mijn handen en voeten. Ik ben altijd super tevreden!! :) Ik kom van ver maar het is de auto rit absoluut waard.
Ashley•about 1 year ago
Verified review
Nagels weer netjes en mooii gelakt door wendy
Nancy•about 1 year ago
Verified review
Nagels zijn weer prachtig geworden en het was weer gezellig:-)
Sussana•about 1 year ago
Verified review
Gisteren geweest. Ik heb weer prachtige nagels! Wendy neemt altijd alle tijd voor je en ze werkt heel hygiënisch. Dat laatste vind ik erg belangrijk. Ik ben zeer tevreden.
Mariska •about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd zien de nagels er weer top uit!
Wendy werkt super netjes en rustig. Geen haast klus.