Al driemaal een zwangerschapsmassage gehad bij twee verschillende masseuses. Beide heel vriendelijk en professioneel. De massages waren erg prettig zo aan het einde van mijn zwangerschap. Ik vond het iedere euro waard en beveel het zeker aan om hier een massage te boeken. Of cadeau te doen aan een ander middels een cadeaubon :)
Treatment by Helen (F)•Pregnancy Massage
L.O.•about 3 years ago
Verified review
Goede massage zoals altijd!
Treatment by Helen (F)•Deep Tissue Massage
Maaike•about 3 years ago
Verified review
Er werd door Danielle goed geluisterd naar wat ik wilde waardoor ik onwijs tevreden naar buiten liep
Treatment by Daniëlle (F)•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anneloes•about 3 years ago
Verified review
Great experience, the service was really good
Treatment by Anna (F)•Therapeutic Massage
luisa•about 3 years ago
Verified review
Heerlijke massage. Had alleen wel iets langer mogen duren. Waren wat later begonnen, grotendeels door mijn schuld (plassen bijv.) maar echt stipt na een halfuur stopte de massage. Dus eigenlijk maar 22 minuten massage gehad ipv 30 min, omkleden zit ook bij de tijd in. Er was geen wachtende klant. Dus dat was wel minder, maar de massage was fijn.