Ik doe nu al enige tijd mijn wimpers bij Gracia en ik kan beamen dat zij de allerbeste is van Rotterdam. Onlangs heb ik een facialbehandeling uitgeprobeerd en heeft mijn huid nu een heerlijke gezonde glow. Ik ben zeer tevreden.
Treatment by team3•Eyelash Perming
Soes•over 2 years ago
Verified review
Erg blij met Gracia en het resultaat van de behandeling.
Treatment by team3•Ladies' Waxing
Cherique•over 2 years ago
Verified review
Super fijne salon! Ik word altijd heel goed en vriendelijk geholpen! Top service!
Treatment by team3•
Brazilian WaxingShow all…
Katja•over 2 years ago
Verified review
Super
Treatment by team3•Eyelash Perming
Sanne•over 2 years ago
Verified review
In juni ben ik voor de eerste keer bij Gracia geweest en daarna ben ik niet meer weggegaan. Ze stelt je heel erg op je gemak en daardoor wordt waxen een stuk minder erg. Ik beveel iedereen Garcia aan vooral als je top service wilt.