Vandaag een super behandeling waxen gehad!! Gracia heeft een fijne persoonlijkheid en stelt je op je gemak, daarbij geeft ze goed aan wat ze doet en de kwaliteit is top. Kortom een aanrader voor een behandeling! Ik kom hier zeker terug :-)
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Vriendelijk en goed geholpen!
Bonny•almost 10 years ago
Verified review
Erg goed en zeer vriendelijk geholpen.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk en heel goed resultaat!
Sofie•almost 10 years ago
Verified review
Nieuwe set one-by-one wimpers laten plaatsen. Mooi vol, netjes en geduldig gezet aangezien ik nogal veel wimpers heb. Gracia heeft er een nieuwe klant bij! ;-)