Direct mooi resultaat, precies wat ik fijn vind aan een wimperlift. Vienna was heel voorzichtig en de producten prikten totaal niet in m’n ogen. Ze gaf me ook tips voor de nazorg, zodat ik er zo lang zo lang mogelijk van kan genieten - een aanrader!
Treatment by Vienna•Eyelash Perming
Elise•10 months ago
Verified review
Heel fijne salon, deskundige en zeer vriendelijke medewerkers. Heel blij met mijn mooie BIAB-nagels!
Natural Nail Strengthening
Sacha•10 months ago
Verified review
Gwen is fantastisch, ze is deskundig, zorgzaam, lief en haar werk blijft altijd lang mooi, het is gezellig en comfortabel bij woodhouse, echt een aanrader!
Treatment by Gwen•Gel Nails Manicure
Karen•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
De beste pedicures ooit! Anastasia is super lief en goed 🙌 Echt een aanrader!
Treatment by Anastasia•Manicure
Noa•10 months ago
Verified review
Met een baan waarbij ik de wereld over reis, voelt het extra bijzonder dat mijn favoriete nagelstudio gewoon in Amsterdam zit: Woodhouse.
Al ruim een jaar kom ik hier voor (spa)pedicures en manicures. De reden dat ik steeds terugkeer? Nagelstyliste Gwen.
Na salons over de hele wereld bezocht te hebben, weet ik zeker: Gwen is uniek. Ze is professioneel, nauwkeurig, vriendelijk én extreem hygiënisch. Voor mij de beste in haar vak.
Voor Gwen blijf ik met plezier terugkomen bij Woodhouse! Groet