Ze was echt heel vriendelijk, ze hield rekening mee of ze veel haartjes moest weg halen of niet. We konden over heel veel lachen en praten en ik blijf bij haar gaan vanaf nu!
Dilana•7 months ago
Verified review
Super fijne, gezellige en professionele salon waar ik altijd vertrek met prachtige wimpers!
Treatment by Anggita•Eyelash Extensions
Tessa•7 months ago
Verified review
Anggita gaat heel zorgvuldig en gedetailleerd te werk. Heel erg blij met mijn wenkbrauwen! Kom zeker weer terug:)
Shayra•8 months ago
Verified review
Altijd super relaxed en echt een hele lieve dame.
Playlist is ook altijd supergoed haha.
100% aanrader!!
Ramata•8 months ago
Verified review
Erg blij met mijn behandeling: Browlamination x Shape x Hybrid tint. Ik ben erg tevreden en ben super fijn geholpen. Bedankt!