Het is de 2e keer dat ik een behandeling heb gedaan en weer zeer tevreden
Je voelt je daar zo op je gemak, alles is bespreekbaar, denkt met je mee. Alle dames zijn super vriendelijk en professioneel.
Anneke •10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel prettig . Er wordt de tijd voor je genomen om advies te geven. De behandeling zelf ben ik heel tevreden over.
Astrid•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Beste colleges heel goed werk helemaal tevreden top top en top 🥰
Zubaria•10 months ago
Verified review
Professioneel, ik ben dik tevreden 👍🏾
Clyde•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijke dame, goed alles uitgelegd. Professionele behandeling. Ik had het prettig gevonden als er van te voren wordt gezegd dat de prijs hoger wordt, omdat er iets wordt gedaan wat niet in mijn gekozen pakket zit, en niet bij t afrekenen horen dat je meer moet betalen.