Ik heb onlangs een gezichtsbehandeling gehad en wat een verwenmoment was dat! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me op mijn gemak. De behandeling was niet alleen ontspannend, maar mijn huid ziet er meteen frisser en stralender uit. Er werd goed gekeken naar wat mijn huid echt nodig had, en dat maakte het heel persoonlijk. Na afloop voelde mijn huid superzacht en gehydrateerd. Echt een aanrader voor iedereen die zichzelf even een moment van rust en huidverbetering wil geven!
Gulsen•10 months ago
Verified review
Heel blij met het resultaat van de laserbehandeling op mijn benen, mijn huid voelt super glad!
Anna•10 months ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met de laserontharing. Het is vrijwel pijnloos en ik zie al snel resultaat. Echt een aanrader!
Emma•10 months ago
Verified review
Ik heb aquafacial behandeling gehad. Super tevreden! Mijn huid voelde direct schoon en fris aan. Zeker een aanrader.
Emily•10 months ago
Verified review
Na 3 behandelingen merk ik al zoveel verschil bij mijn benen! Het voelt zo glad aan en ik hoef bijna niet meer te scheren. Super blij met het resultaat bij ZeralyaSkin.