Wat een heerlijke behandeling! Mijn huid voelde direct na de aquafacial super schoon, fris en gehydrateerd aan. Alle onzuiverheden werden op een zachte manier verwijderd en mijn huid kreeg echt een mooie glow.
Tess•about 1 year ago
Verified review
Vandaag een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij ZeralyaSkin! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom en op mijn gemak. Zerrin werkt met zorg, aandacht en veel kennis. Mijn huid voelde na de behandeling fris, gehydrateerd en straalde echt!
Ceyda•about 1 year ago
Verified review
Mijn voelt heerlijk zacht, fris en glowy aan. Was een super fijne behandeling met een fijne decolleté massage. Bedankt !
Marga•about 1 year ago
Verified review
Wat een fijne behandeling. De Aquafacial liet mijn huid direct schoon, fris en superzacht aanvoelen.
Mirjam•about 1 year ago
Verified review
Na twee behandelingen al bijna geen haartjes meer! Geen irritatie meer, super tevreden. En Zerrin is zo lief en professioneel ❤️