Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Netjes met touw geëpileerd en geverfd. En Zeralya is hartstikke vriendelijk. Ik kom zeker terug!
Michelle •over 2 years ago
Verified review
Na goed overleg een perfecte behandeling gehad. Mijn huid was de dag erna al bijgetrokken met bizar positief effect. Wat een lieve en kundige vrouw!
Treatment by Zerrin•Face Peel
Melissa•over 2 years ago
Verified review
Ik heb op haar advies mijn wenkbrauwen laten verven en epileren.
Ik ben zeer tevreden. Dit was voor mij de eerste behandeling bij
Zeralya Skin maar zeker niet de laatste!!
Ann•over 2 years ago
Verified review
Vandaag voor de tweede keer wenkbrauwen laten verven en wimperlifting met verven. Helemaal fantastisch weer. Dank je wel en tot de volgende keer weer !