Hele fijne ervaring! Ik kwam voor een peeling waar een hele gezichtsbehandeling en massage bij zat. Vriendelijke vrouw en fijne salon :) Heb mijn huid in tijden niet zo schoon gezien.
Isa•over 2 years ago
Verified review
Het was fantastisch! Heerlijk ontspannend, alles werd uitgelegd, de resultaten zijn fantastisch, en ik kreeg fijne adviezen mee. Ook voelde ik me erg op mijn gemak en was alles bespreekbaar - iets wat mijzelf normaal veel tijd, moeite en vertrouwen kost. Hier voelde het echter zo vertrouwd. 1000% aanrader!
Corina•over 2 years ago
Verified review
the best treatment I've ever had! thank you so much, I will come back for sure!
Treatment by Zerrin•
Eyelash PermingShow all…
Robyn•over 2 years ago
Verified review
Ben zeer tevreden. Goeie service, schoon en netjes.
Hele mooie wenbrauwen.
Nanda•over 2 years ago
Verified review
Super fijn geholpen en een heerlijke behandeling gehad. 100% een aanrader!!