Hele fijne ervaring! Kom zeker terug. Nog nooit zo veel complimenten gehad over m’n haar!
Styled by Leontine•Hair colouring
Suzan•over 7 years ago
Verified review
Leuke salon, goed geknipt en tegen een goede prijs
Styled by Leontine•Blow Dry
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Gezellig, de kapper houdt een echt fijn praatje met 15 jarige zoon. Ontzettend goeie frisse coupe waar hij en ik allebei blij mee zijn. Toch best een zeldzaamheid in deze leeftijdsfase. Positief! Super!