Hele fijne ervaring! Kom zeker terug. Nog nooit zo veel complimenten gehad over m’n haar!
Styling door Leontine•Vrouwen kleuren
Suzan•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, goed geknipt en tegen een goede prijs
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, de kapper houdt een echt fijn praatje met 15 jarige zoon. Ontzettend goeie frisse coupe waar hij en ik allebei blij mee zijn. Toch best een zeldzaamheid in deze leeftijdsfase. Positief! Super!