Heel blij met mijn haar! Heel fijn dat het ook allemaal organische producten zijn, en Leontine is heel fijn. Ook fijn dat het droog geknipt word, zodat je geen gekke verrassingen hebt als je het de dag erna wast. Zeker aan te raden!
Styled by Leontine•Ladies' Haircuts
Imme•over 6 years ago
Verified review
Super geknipt weer. Dank!
Styled by Leontine•Men's Haircut
Bastiaan•over 6 years ago
Verified review
Gewoon top. Zeer deskundig en knipt heel goed en gebruikt natuurlijke materialen. Ik blijf komen!