Heel blij met mijn haar! Heel fijn dat het ook allemaal organische producten zijn, en Leontine is heel fijn. Ook fijn dat het droog geknipt word, zodat je geen gekke verrassingen hebt als je het de dag erna wast. Zeker aan te raden!
Styling door Leontine•Vrouwen knippen
Imme•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geknipt weer. Dank!
Styling door Leontine•Mannen knippen
Bastiaan•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon top. Zeer deskundig en knipt heel goed en gebruikt natuurlijke materialen. Ik blijf komen!