Binnen een kwartier weer buiten... geen haarwassen oid. Moeder heeft de volgende dag de vergeten plukjes nog bijgeknipt :-(
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Styling door Leontine•
Kleuren - volledigToon alles…
Merle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Leontine•Mannen knippen
Koen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leontien is the best!
Styling door Leontine•Föhnen / Stylen
Halima•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
T was top. Ze geeft goed kleur advies, werkt snel en goed. Gezellige sfeer, lekkere koffie. En je weet van te voren wat de prijs is. Wat ook zo fijn is, ze werkt op tijd: geen wachttijd en op de afgesproken tijd sta je er weer buiten. En verademing!