Prima ontvangst, enthousiaste medewerkers, mooie kleur geadviseerd gekregen voor kleuren uitgroei.
Hair colouring
Mieke•over 8 years ago
Verified review
Fijne kapper. Niet zo druk, dus je kan even rustig zitten als je geknipt wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Men's Haircut
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Leuke zaak
Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 9 years ago
Verified review
Heel tevreden. Mijn highlights zijn super mooi en zien best natuurlijk uit. Heel gezellige salon met vriendelijke personeel
Ladies' HaircutsShow all…
Justyna•almost 9 years ago
Verified review
Nu voor de tweede keer hier geweest en ben wederom tevreden weg gegaan. Hartelijk ontvangst met koffie, heerlijke hoofdmassage tijdens het wassen en er wordt actief en eerlijk meegedacht. Zal zeker een derde keer terugkomen!