Prima ontvangst, enthousiaste medewerkers, mooie kleur geadviseerd gekregen voor kleuren uitgroei.
Vrouwen kleuren
Mieke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper. Niet zo druk, dus je kan even rustig zitten als je geknipt wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden. Mijn highlights zijn super mooi en zien best natuurlijk uit. Heel gezellige salon met vriendelijke personeel
Vrouwen kleurenToon alles…
Justyna•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu voor de tweede keer hier geweest en ben wederom tevreden weg gegaan. Hartelijk ontvangst met koffie, heerlijke hoofdmassage tijdens het wassen en er wordt actief en eerlijk meegedacht. Zal zeker een derde keer terugkomen!