Heel ‘gemiddeld’ geknipt, de kapster was in een half uur klaar en ze wist duidelijk niet hoe ze krullen/slag moest stylen, altijd teleurstellend als je met pluizig haar zonder krul eindigt. Salon is erg ongezellig ingericht. Zou hier niet weer heen gaan, het is goedkoop maar daar is alles ook mee gezegd.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed, gezellig en vriendelijk geholpen!
Vrouwen kleuren
Anisa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sweer, en ze knippen goed
Vrouwen knippen
johanna•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon met leuke en gezellige kapsters! Ik heb mijn haar alleen wat bij laten knippen en dat heeft ze perfect gedaan. Prijs - kwaliteit is voor die behandeling dan ook goed. Ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Eva•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was druk en moest (ondanks afspraak) een half uur wachten. Maar het personeel is altijd gezellig, snel, en knippen is (volgens mij) het goedkoopst van de hele binnenstad.