Hele vriendelijke en open sfeer. Het personeel dacht goed mee over de juiste behandeling van mijn haar en gaf prettige adviezen over de kleuring en stylingsproducten.
Ladies' HaircutsShow all…
Marijke•almost 8 years ago
Verified review
Personeel was aardig, haar is niet helemaal recht geknipt en heeft rare lagen
Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Prima behandeling. Dame dacht goed mee met wat ik vroeg en ben goed geholpen.
Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Prima salon. Aardig personeel. Kom hier altijd graag weer terug.
Hair colouring
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Fijne persoonlijke kapper die gewoon goed kan knippen