Hele vriendelijke en open sfeer. Het personeel dacht goed mee over de juiste behandeling van mijn haar en gaf prettige adviezen over de kleuring en stylingsproducten.
Vrouwen kleurenToon alles…
Marijke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel was aardig, haar is niet helemaal recht geknipt en heeft rare lagen
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling. Dame dacht goed mee met wat ik vroeg en ben goed geholpen.
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon. Aardig personeel. Kom hier altijd graag weer terug.
Vrouwen kleuren
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne persoonlijke kapper die gewoon goed kan knippen