Great place for a haircut. Im very happy with the result!
Vrouwen knippen
Phuong nguyen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Snelle behandeling, vriendelijk maar niet heel secuur
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima. Kapster was alleen wat haastig en de conditioner die ik er heb gekocht bevalt niet. Zou beter zijn als jullie samples meegeven/verkopen!
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst, goed overleg over hoe ik het wilde en een zeer aardige styliste die helemaal in haar element was!
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst een kort gesprek gehad waarin mij werd gevraagd wat ik van de kapster verwachtte, daarna werd mijn haar super fijn gewassen. De knipbeurt was prima en naar wens. Gezellige mensen en een goed resultaat.