Altijd weer vriendelijk geholpen en prima resultaat!!!!
Top !!!
Francien •over 1 year ago
Verified review
Ik vind het helemaal top, het gaat snel en goed en het personeel is heel aardig
Emma•over 1 year ago
Verified review
Duidelijke en directe uitleg
Patrick•over 1 year ago
Verified review
Een vriendelijk welkom, vraagt direct naar je wensen. de vorige keer dat mijn gezicht werd gedaan bij een andere salon kreeg ik uitslag en een erg onrustige huid, nu nergens last van. dus top