Altijd weer vriendelijk geholpen en prima resultaat!!!!
Top !!!
Francien •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het helemaal top, het gaat snel en goed en het personeel is heel aardig
Emma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke en directe uitleg
Patrick•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een vriendelijk welkom, vraagt direct naar je wensen. de vorige keer dat mijn gezicht werd gedaan bij een andere salon kreeg ik uitslag en een erg onrustige huid, nu nergens last van. dus top