Ik vond de ontvangst vriendelijk en werd goed geholpen. Ik vond de uitleg wat summier, maar mijn vragen werden goed en kundig beantwoord.
Judie•10 months ago
Verified review
De dames was vriendelijk en behulpzaam. Niet opdringerig en gewoon aardig. Heel fijn!
Myra•11 months ago
Verified review
Ik heb 2 laser-behandelingen gehad, en het is me goed bevallen, is gewoon heel relax, en rustig, degene die het deed, was ook heel erg aardig en lief, dus het is mij niet tegengevallen..❤️😸
Camilla•11 months ago
Verified review
My intake visit was pleasant and friendly. Everything was explained step by step, just the way I like it, so now I know what to expect and how to prepare for the procedure. 👌☺️
Paulina •11 months ago
Verified review
Het was een prettige uur. Goede gesprek en uitleg heb ik gekregen. Ook geweldige gezicht behandeling: zachte en soepele massage, pilling en veel creme en andere producten. Ik zal zelf nog komen en advieseren voor anderen.