Vriendelijk personeel, deskundige service en een ontspannen sfeer
Lieke•about 1 year ago
Verified review
prettig snel meedenkend
Anouk •about 1 year ago
Verified review
Ik kwam voor een consult.Had twijfels over behandeling bij ander salon.Ik kreeg een eerlijk antwoord en totaal geen poging dat het beter zou zijn als ik hier verder in behandeling zou gaan.Erg eerlijk en fijn!Dit geeft vertrouwen als ik toch hier een behandeling wil laten uitvoeren.
Petra•about 1 year ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst en de behandeling werd duidelijk uitgelegd. Gedurende de behandeling werd er lekker gekletst. Duidelijke uitleg over de nazorg, alhoewel ik het prettiger had gevonden dit ook op een formulier had meegekregen.
Ik kwam voor het weglaseren van een tattoo .