Hele deskundige en fijne pedicurebehandeling gehad, gevolgd door een heerlijke onderbeen/voetmassage. Echt een aanrader!!
Linda •11 months ago
Verified review
kundig en vriendelijk en op tijd!!
Kees•11 months ago
Verified review
Goede en juiste verzorging voor de voeten.
Diane•about 1 year ago
Verified review
Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad.
Kan er weer even tegen.
Marianne•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne pedicure behandeling gehad van Claire. Altijd gezellig en vriendelijk kom er altijd heel graag of het nou voor de voetjes is of de wimpers ben super tevreden