Hele deskundige en fijne pedicurebehandeling gehad, gevolgd door een heerlijke onderbeen/voetmassage. Echt een aanrader!!
Linda •11 maanden geleden
Geverifieerde review
kundig en vriendelijk en op tijd!!
Kees•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede en juiste verzorging voor de voeten.
Diane•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad.
Kan er weer even tegen.
Marianne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne pedicure behandeling gehad van Claire. Altijd gezellig en vriendelijk kom er altijd heel graag of het nou voor de voetjes is of de wimpers ben super tevreden