Super leuke salon! Gezellig zitten kletsen en het wordt heel netjes en mooi gedaan! Buiten dat ook nog eens betaalbaar en snel.
Treatment by Thyda•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Jolanda•over 6 years ago
Verified review
Hele fijne salon! Mooi gelakt!
Treatment by Sreymom•Pedicure
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Voor de tweede keer hier een gellak laten doen en het was weer heel gezellig, snel en netjes gedaan. Veel keuze in kleuren en ook advies hiervoor, de lak blijft echt heel lang zitten (had het zelfs een maand).
Treatment by Sreymom•Gel Nails Manicure
Lisanne•over 6 years ago
Verified review
Het is de derde keer dat ik langs ben geweest bij Aisha nails en je wordt altijd even gastvrij ontvangen.
Tijdens een babbeltje en een lekker kopje thee werden mijn nagels (gellac) gedaan. Er is een hele ruime keuze aan kleurtjes en mijn nagels worden snel en goed gelakt.
Een aanrader voor iedereen!
Treatment by Sreymom•Gel Nails Manicure
Nadiya•over 6 years ago
Verified review
Super aardige mensen, mooie nagels en super gezellig
Treatment by Sreymom•Hard Gel Extensions & Overlays