Super leuke salon! Gezellig zitten kletsen en het wordt heel netjes en mooi gedaan! Buiten dat ook nog eens betaalbaar en snel.
Behandeling door Thyda•
GelnagelsToon alles…
Jolanda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Mooi gelakt!
Behandeling door Sreymom•Pedicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de tweede keer hier een gellak laten doen en het was weer heel gezellig, snel en netjes gedaan. Veel keuze in kleuren en ook advies hiervoor, de lak blijft echt heel lang zitten (had het zelfs een maand).
Behandeling door Sreymom•Gellak manicure
Lisanne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is de derde keer dat ik langs ben geweest bij Aisha nails en je wordt altijd even gastvrij ontvangen.
Tijdens een babbeltje en een lekker kopje thee werden mijn nagels (gellac) gedaan. Er is een hele ruime keuze aan kleurtjes en mijn nagels worden snel en goed gelakt.
Een aanrader voor iedereen!
Behandeling door Sreymom•Gellak manicure
Nadiya•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige mensen, mooie nagels en super gezellig