Hier werken heel aardige en deskundige medewerkers.
En ik ben zeer tevreden over het resultaat!
Treatment by Thyda•Gel Nails Pedicure
Hilde•11 days ago
Verified review
Fijne salon en super lieve medewerkers
Treatment by Thyda•Gel Nails Pedicure
Fay•12 days ago
Verified review
Altijd een prettige rustige sfeer.
Thyda is een vriendelijke dame en vakvrouw👌
Treatment by Thyda•Nail Refill
Francoise Schraven•15 days ago
Verified review
Wederom netjes verzorgd, alleen bij 1 nagel is de lak er al af na een week 😕 maar ik ben zeker dat ze dit kosteloos oplossen als ik even langs ga! Het ligt zeker niet aan de kennis en kunde van Thyda.