Hier werken heel aardige en deskundige medewerkers.
En ik ben zeer tevreden over het resultaat!
Behandeling door Thyda•Gellak pedicure
Hilde•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en super lieve medewerkers
Behandeling door Thyda•Gellak pedicure
Fay•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd een prettige rustige sfeer.
Thyda is een vriendelijke dame en vakvrouw👌
Behandeling door Thyda•Kunstnagels opvullen
Francoise Schraven•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Wederom netjes verzorgd, alleen bij 1 nagel is de lak er al af na een week 😕 maar ik ben zeker dat ze dit kosteloos oplossen als ik even langs ga! Het ligt zeker niet aan de kennis en kunde van Thyda.