Hele fijne salon. Er wordt snel en deskundig gewerkt door de vriendelijke dames.
Ik heb voor het eerst solarnagels laten zetten en ben blij met het resultaat.
Treatment by Thyda•Solar Nails
S.•about 2 months ago
Verified review
Altijd goed en mooie nagels.
Treatment by Thyda•Gel Nails Manicure
Marjon•about 2 months ago
Verified review
Zeer vriendelijk, vakkundig en een heerlijke behandeling.
Treatment by Flexibel MW•Gel Nails Pedicure
Hilde•2 months ago
Verified review
Moeders , 98 jaar, haar nageltjes en voetjes weer heerlijk behandeld. Ze zijn daar super aardig en behulpzaam ...en een heerlijke behandeling. Dank jullie wel
Treatment by Flexibel MW•
ManicureShow all…
Jeanninw•2 months ago
Verified review
Fijn zorgvuldig behandeld door een vriendelijke dame met professionele handen.