Hele fijne salon. Er wordt snel en deskundig gewerkt door de vriendelijke dames.
Ik heb voor het eerst solarnagels laten zetten en ben blij met het resultaat.
Behandeling door Thyda•Solar nagels
S.•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en mooie nagels.
Behandeling door Thyda•Gellak manicure
Marjon•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk, vakkundig en een heerlijke behandeling.
Behandeling door Flexibel MW•Gellak pedicure
Hilde•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Moeders , 98 jaar, haar nageltjes en voetjes weer heerlijk behandeld. Ze zijn daar super aardig en behulpzaam ...en een heerlijke behandeling. Dank jullie wel
Behandeling door Flexibel MW•
ManicureToon alles…
Jeanninw•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn zorgvuldig behandeld door een vriendelijke dame met professionele handen.