Heerlijk genoten van een ontspannende en verfrissende gezichtsmassage.
Tatiana•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijke mensen en een hele duidelijke uitleg over de behandeling. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Aan te bevelen!
Bartje•over 2 years ago
Verified review
Willemijn heeft mij geweldig geholpen. Naast dat ze haar werk goed dit, is het ook altijd gezellig!
Jade•over 2 years ago
Verified review
Fijne eerste afspraak gehad. Ik heb de acne behandeling gehad. Mijn huid voelt weer schoon en fris aan. Benieuwd naar de effecten van het langere traject.
Mariëlle•over 2 years ago
Verified review
Goede uitleg voor de behandeling. Fijn behandeling door Annelijn. Nette praktijk.