Heerlijk genoten van een ontspannende en verfrissende gezichtsmassage.
Tatiana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen en een hele duidelijke uitleg over de behandeling. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
Aan te bevelen!
Bartje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Willemijn heeft mij geweldig geholpen. Naast dat ze haar werk goed dit, is het ook altijd gezellig!
Jade•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste afspraak gehad. Ik heb de acne behandeling gehad. Mijn huid voelt weer schoon en fris aan. Benieuwd naar de effecten van het langere traject.
Mariëlle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg voor de behandeling. Fijn behandeling door Annelijn. Nette praktijk.