Erg leuke sfeer en medewerkers. Ik voelde mij gelijk helemaal op mijn gemak bij binnenkomst. Ook veel kennis over hetgene dat ze doen. Ik kijk uit naar mijn komende behandelingen in het bedrijf.
Noa•over 2 years ago
Verified review
Bedankt voor jullie flexibiliteit!
Abby•over 2 years ago
Verified review
Professioneel, zeer vriendelijk en schoon. Met als bonus mooi resultaat.
Jitske•over 2 years ago
Verified review
Prima! Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg, annuleren was erg prettig en deskundig.