Erg leuke sfeer en medewerkers. Ik voelde mij gelijk helemaal op mijn gemak bij binnenkomst. Ook veel kennis over hetgene dat ze doen. Ik kijk uit naar mijn komende behandelingen in het bedrijf.
Noa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor jullie flexibiliteit!
Abby•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, zeer vriendelijk en schoon. Met als bonus mooi resultaat.
Jitske•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima! Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg, annuleren was erg prettig en deskundig.