Ik ben weer erg fijn geholpen. De meiden laten me niet alleen op mijn gemak voelen, ik kan ook nog met ze lachen. Ze zijn erg professioneel, denken met me mee én ik merk dat mijn huid snel stappen maakt!
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Willemijn is een topper, ze kijkt wat je huid nodig heeft en stemt daar de behandeling op af
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel hartelijk ontvangen bij AJ Skin Clinic en zeer prettig en professioneel behandeld. Alles werd van tevoren netjes aangegeven wat er ging gebeuren en dat vond ik erg fijn. Reden te meer om hier vaker een afspraak te maken!
Cascha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal tevreden weer!
Femke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en klantvriendelijkheid, zoals altijd.