Altijd goede en vriendelijke service, goede uitleg. Netjes op tijd. Herinneringsmail van de afspraak is ook erg prettig.
Nicole •almost 4 years ago
Verified review
Netjes, vriendelijk en optijd
Richard•almost 4 years ago
Verified review
Zeer fijne salon, je wordt keurig netjes geholpen door zeer vriendelijk kundig personeel, alles wordt stap voor stap uitgelegd. Ik vind deze salon een echte aanrader.
Sandra•almost 4 years ago
Verified review
Fijn personeel
Volgens afspraak
Ilse •almost 4 years ago
Verified review
Mooi op tijd, de behandelingen geven een goed resultaat en de dames zijn altijd in voor een gezellig praatje!