Altijd goede en vriendelijke service, goede uitleg. Netjes op tijd. Herinneringsmail van de afspraak is ook erg prettig.
Nicole •bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes, vriendelijk en optijd
Richard•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne salon, je wordt keurig netjes geholpen door zeer vriendelijk kundig personeel, alles wordt stap voor stap uitgelegd. Ik vind deze salon een echte aanrader.
Sandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn personeel
Volgens afspraak
Ilse •bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi op tijd, de behandelingen geven een goed resultaat en de dames zijn altijd in voor een gezellig praatje!