Dit keer behandeld door Zella, echt super goed. Ze gaat heel systematisch te werk. En zet veel flitsen. Heel fijn, daarnaast ook gezellig geklets wat een goede afleiding geeft.
Jullie hebben een mooi en goed bedrijf, ik ben een blije klant.
Leonie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel me altijd erg welkom Er wordt goed aandacht besteed aan de behandeling.
Heel secuur wordt er gewerkt !
Dinie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste afspraak was keurig geregeld.
Fijn ontvangst, duidelijke uitleg. Schone omgeving, voelde mij op m'n gemak.
Saskia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nemen de tijd voor de behandeling en zijn altijd vriendelijk
Ruud•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijke personeel en de behandeling deed gelukkig geen pijn. Prachtige ruimte!