Voor de 1e keer bij Megan een behandeling gehad. Met zo vriendelijk en geïnteresseerd als Zella & Jaimy. Ik ga ervanuit dat er weer minder haargroei terug zal komen. Bedankt weer tot de volgende keer!
Linda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd echt de tijd voor je genomen en alles werd goed uitgelegd. Je wordt op je gemak gesteld. Ik ben zeer tevreden en ga zeker terug !
Cindy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
keurig gedaan!!
Renee•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage, professioneel en ontspannend. Goede communicatie, zeker een aanrader.