Hele fijne gezichtsbehandeling bij een schoonheidsspecialiste die weet wat ze doet. Zeker goede redenen om terug te komen!1
Daniel•almost 4 years ago
Verified review
Fijn intake gesprek. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd. Mooie schone praktijk er hangt een goede sfeer. Meiden die er werken zijn professioneel.
Vicky•almost 4 years ago
Verified review
Heel fijn geholpen. Heel relax en ontspannen en kundig en snel. Nu het resultaat nog afwachten.