Perfect! Ik hoef bijna niet meer te scheren en heb geen huidirritaties meer. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Stella•almost 4 years ago
Verified review
Heel fijne behandeling met een gezellig gesprek.
Wendy•almost 4 years ago
Verified review
Klant vriendelijke behandeling☺ en zeer professioneel!!
Frans•almost 4 years ago
Verified review
Ik heb de wimperlifting gedaan bij Mila ben er te vrede, mooi resultaat geworden.
En vind de mensen erg klantvriendelijk.
Zou het iemand zeker aanraden om bij Alegria te gaan.
Romy•almost 4 years ago
Verified review
Josje was een super lieve en klantvriendelijke meid! Alleen doe ik mijn wimper lifting ergens anders en toen stond het wel wat beter omhoog dan nu. Maar het is ook zeker niet slecht.